Formació especialitzada a l'OAC
La formació especialitzada a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) és fonamental per garantir un servei eficient, de qualitat i orientat a les necessitats dels ciutadans. Es clau per millorar la qualitat del servei, incrementar la satisfacció dels usuaris i contribuir a una gestió més eficient i transparent de les consultes i tràmits. Formació en atenció al client: És important proporcionar al personal de l'OAC habilitats i tècniques de comunicació efectiva, gestió de conflictes, empatia i resolució de problemes per oferir una atenció personalitzada i de qualitat als ciutadans. Coneixement dels serveis municipals: El personal de l'OAC ha de tenir un coneixement ampli i actualitzat dels serveis municipals disponibles per poder informar adequadament els veïns i veïnes i canalitzar les seves consultes i tràmits de manera eficient. Formació en normativa i procediments: És essencial que el personal de l'OAC conegui a fons la normativa municipal, els procediments administratius i els tràmits que es poden realitzar a l'oficina per poder assessorar correctament els veïns i veïnes. Gestió de la informació: Capacitar al personal en la gestió eficient de la informació, tant en format físic com digital, per garantir la confidencialitat, seguretat i accessibilitat de les dades dels veïns i veïnes. Actualització tecnològica: Proporcionar formació en l'ús d'eines tecnològiques i sistemes informàtics que facilitin la gestió dels tràmits administratius i millorin l'eficiència del servei d'atenció al ciutadà.
https://pam.santacolomadecervello.cat/pam-2023-2027/un-poble-viu-actiu-i-cohesionat/incrementar-leficiencia-i-leficacia-a-lajuntament/millores-organitzatives/formacio-especialitzada-a-loac
https://pam.santacolomadecervello.cat/@@site-logo/santa-coloma_brand.svg
Formació especialitzada a l'OAC
Descripció:
La formació especialitzada a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) és fonamental per garantir un servei eficient, de qualitat i orientat a les necessitats dels ciutadans. Es clau per millorar la qualitat del servei, incrementar la satisfacció dels usuaris i contribuir a una gestió més eficient i transparent de les consultes i tràmits.
Formació en atenció al client: És important proporcionar al personal de l'OAC habilitats i tècniques de comunicació efectiva, gestió de conflictes, empatia i resolució de problemes per oferir una atenció personalitzada i de qualitat als ciutadans.
Coneixement dels serveis municipals: El personal de l'OAC ha de tenir un coneixement ampli i actualitzat dels serveis municipals disponibles per poder informar adequadament els veïns i veïnes i canalitzar les seves consultes i tràmits de manera eficient.
Formació en normativa i procediments: És essencial que el personal de l'OAC conegui a fons la normativa municipal, els procediments administratius i els tràmits que es poden realitzar a l'oficina per poder assessorar correctament els veïns i veïnes.
Gestió de la informació: Capacitar al personal en la gestió eficient de la informació, tant en format físic com digital, per garantir la confidencialitat, seguretat i accessibilitat de les dades dels veïns i veïnes.
Actualització tecnològica: Proporcionar formació en l'ús d'eines tecnològiques i sistemes informàtics que facilitin la gestió dels tràmits administratius i millorin l'eficiència del servei d'atenció al ciutadà.